1. Rzetelny opis Sprzedawany sprzęt staramy się starannie opisywać, umieszczając możliwie dużą ilość zdjęć, tak by potencjalny klient sam mógł ocenić kupowany towar. Po kliknięciu w zdjęcia można je powiększyć. W razie pytań odpowiadamy na nie najszybciej jak to możliwe. Tutaj znajdziesz informacje kontaktowe.
2. Bezpieczna i szybka wysyka W trosce o bezpieczeństwo i terminowość przesyłek towar wysyłamy firmą kurierską, przesyłki są ubezpieczone na pełną wartość. Przesyłkę wysyłamy na ogół następnego dnia po zamówieniu, czas dostarczenia to do 24 godzin od momentu nadania.
3. Gwarancja Na wszystkie urządzenia poleasingowe udzielamy trzy miesiące pisemnej gwarancji. Na uwagę zasługuje fakt, iż sprzedajemy komputery najlepszych światowych marek, gdzie o awaryjności nie ma praktycznie mowy. 4. Koszty wysyki ubezpieczonej - przy płatności przelewem 19 zł. - przy płatności gotówką kurierowi (za pobraniem) 29 zł. 5. Raty
Realizujemy sprzedaż ratalną w systemie Żagiel - jest to prosty sposób finansowania zakupu na atrakcyjnych warunkach:
Gwarantujemy: - konkurencyjne oprocentowanie - minimum formalności i szybką decyzję o udzieleniu kredytu, - kredytujemy nawet 100% wartości zakupu, - oferujemy dowolny okres kredytowania do 24 miesięcy, - umożliwiamy wcześniejszą spłatę kredytu, - zapewniamy kompleksową obsługę w miejscu sprzedaży, - umożliwiamy uzyskanie towaru bez pierwszej wpłaty. Kliknij tutaj by przeczytać informacje o potrzebnych dokumentach.
6. Zwrot towaru W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku - jeśli taki było, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres sklepu: ALMI Dominik Misiak, 97-438 Rusiec, ul. Polna 1. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. 7. Postanowienia końcowe Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto (zawieraja podatek VAT).
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT
|